dinsdag 2 september 2014

Welkom

Leuk dat je de moeite neemt om deze blog te lezen. In deze eerste blog stel ik mij zelf voor en leg ik uit wat je in de toekomst kan verwachten op deze blog.

Wie ben ik?
Ik ben Christiaan Quik (1979), getrouwd met Friederike en vader van Eveline. Ik ben opgegroeid in de wijk Plaswijck en woon nu met mijn gezin in de wijk Kort Haarlem. Ik werk als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening bij de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht. Daarnaast squash ik graag en was tot deze zomer jaren actief voor het (interkerkelijk) jeugdwerk in Gouda. Sinds maart 2014 ben ik raadslid in de gemeente Gouda voor de ChristenUnie. Mijn raadslidmaatschap is de aanleiding om te starten met een persoonlijke blog.
 
Beëdiging als raadslid

Waarom een blog? 
Wat doet een raadslid? Wat bespreekt de gemeenteraad? Waarom neemt de ChristenUnie een bepaald standpunt in? Dit zijn vragen die ik vaak gehoord heb toen ik mij kandidaat stelde als raadslid voor de ChristenUnie in Gouda. Ik hoop met deze persoonlijke blog hier meer inzicht in te kunnen geven. 

Onderwerpen 
Naast mijn persoonlijke ervaringen als raadslid belicht ik ook af en toe een onderwerp  waar ik namens de ChristenUnie Gouda mee bezig ben. Ik zal mij voornamelijk gaan concentreren op de onderwerpen ruimtelijke ordening, verkeer & parkeren en duurzaamheid. Op deze blog zullen hierover regelmatig berichten verschijnen. 

Contact
We willen als ChristenUnie goed luisteren naar wat de achterban vindt en aanspreekbaar zijn. Neem dus gerust contact met ons op. Vragen of ideeën over de onderwerpen ruimtelijke ordening, verkeer & parkeren en duurzaamheid kun je altijd rechtstreeks mailen naar christiaan.quik@gouda.nl

Aanmelden blog
Tot slot, vergeet niet je aan te melden voor deze blog (in de rechterkolom (follow by email)). Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er een nieuwe blog verschenen is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten